۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۱۹۷۳۱
رئیس پلیس راهور استان چهار محال و بختیاری:

توقیف 1000خودرو به دليل جرايم معوقه بالاي يک ميليون تومان در استان

رئيس پليس راه چهارمحال و بختياري از توقيف 1000خودرو به دليل جرايم معوقه بالاي يک ميليون تومان از ابتدای امسال خبر داد.
توقیف 1000خودرو به دليل جرايم معوقه بالاي يک ميليون تومان در استان

به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حمزه رفیعی درنشست خبری اعضای شورای حمل و نقل استان با اصحاب رسانه با بیان اینکه در این استان شاهد کاهش ۲۱ درصدی تصادفات بوده ایم، اظهار کرد: ۲۱ درصد تصادفات به علت واژگونی خودرو و خروج از جاده، ۳۱ درصد سرعت غیر مجاز بوده است.

رفیعی با اشاره بر اینکه تصادفات ماشین های سواری ۳۷ درصد، وانت بار ۲۵ درصد، موتور سیکلت ۱۱ درصد، کامیون ۱۷ درصد و مینی بوس چهر درصد بوده است، بیان داشت: ۶۸ درصد تصادفات در روز و ۳۳ درصد در شب و به دلیل خستگی و خواب آلودگی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه خودروهایی که بالای یک میلیون تومان خلافی داشته باشند توقیف می شوند، اذعان داشت: در استان در سال جاری یک هزار خودرو با خلافی بالا توقیف شده است .

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه در طرح تست سلامت از رانندگان انجام می شود و تست سلامت رانندگان در چهار محال و بختیاری در وسایل نقلیه بار و مسافر ۲۸ درصد مثبت بوده است، بیان داشت: مصرف مواد مخدر در بین رانندگان چهار محال و بختیاری افزایش یافته است.

رفیعی با تاکید بر انکه آموزش ها به صورت روزانه انجام شده است، بیان داشت: در سال جاری شش هزار نفر از رانندگان از آموزش های پلیس راهور بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه عمده مشکل که در استان چهار محال و بختیاری وجود دارد کمبود تجهیزات و امکانات الکترونیکی است، بیان داشت: در جاده های استان یک دوربین برای درج تخلفات رانندگان ثبت نشده است.

رفیعی با تاکید بر اینکه در حال حاضر طرح زمستانه در چهار ایستگاه گندمان، دوراهان، شلمزار و کوهرنگ طرح کنترل ناوگان حمل و نقل باری و مسافری صورت می گیرد، اذعان داشت: روزانه بیش از ۳۰ تیم در جاده‌های استان ناظر بر جاده استان هستند و این اقدام در رساتای کاشه تصادفات و تخلفات انجام می‌شود.


انتهای پیام/ 1020ج/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۳:۱۷

2 Jan 2020